تیم تراکتور تبریز تیم 302 جهان شد.

گروه ورزش آذرپژوه: در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان تیم فوتبال تراکتور تبریز با 15 پله صعود به رده 302 بهترینها ی جهان در این رشته ورزشی صعود کرد.

در تازه‌ترین رده‌بندی سایت اطلاعات باشگاه‌های جهان تیم فوتبال استقلال تهران با 16 رتبه صعود نسبت به آخرین اعلام این سایت، به جمع 100 تیم اول جهان اضافه شد و در رده 85 جهان قرار گرفت. پس از استقلال و در بین تیم‌های ایرانی هم تیم‌های سپاهان، تراکتور، فولاد و پرسپولیس قرار گرفتند.

 در این بین تیم فوتبال سپاهان با 20 پله نزول در جایگاه 158 جهان قرار گرفته و تیم فوتبال تراکتور تبریز نیز با 15 پله صعود به رده 302 صعود کرد. همچنین فولاد خوزستان با چهار پله سقوط تا رده 431 جهان پایین رفت و پرسپولیس هم با پنج پله سقوط به رده 446 جهان رسید.

 گفتنی است که در بین تیم‌های آسیایی نیز الهلال عربستان و گوانگژوی چین به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه‌های 72 و 73 در بین تیم‌های قاره کهن اول و دوم شدند و استقلال از این حیث در مکان سوم آسیا قرار گرفت.

در این رده‌بندی بایرن مونیخ همچنان در رده اول تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد و پس از این تیم رئال مادرید و بارسلونا دوم و سوم هستند.

دورتموند، چلسی، منچستریونایتد، پورتو، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال نیز سایر تیم‌هایی هستند که به ترتیب رده‌بندی تیم‌های چهارم تا دهم جهان را در این جدول شامل می‌شوند.